Nieuw, voordeelbundels!

Met welke vraag kan Solane Mode u helpen?

BETALEN

Welke betaalmetodes kunt u gebruiken?

Bij Solane Mode kunt u betalen met:

  • iDEAL
  • Paypal
  • Creditcard: Visa & Mastercard
  • ING HomePay
  • Bancontact
  • Sofort Banking

Hoe wordt de veiligheid van uw betaling gegarandeerd?

De server waar onze webshop is gehost, maakt gebruik van SSL-codering. Dankzij deze beveiligingssoftware zijn uw gegevens altijd veilig.

Hoe en wanneer ontvangt u uw factuur?

U ontvangt per e-mail een factuur direct nadat uw bestelling is verzonden.

GIFTCARDS & KORTINGSCODES

Hoe kunt u uw giftcard/kortingscode inwisselen?

Op uw giftcard staat een kortingscode die u kunt gebruiken bij uw bestelling. U kunt uw kortingscode invoeren als u uw artikelen in de winkelmand heeft geplaatst. Als u klikt op “doorgaan naar afrekenen” kunt u de kortingscode niet meer invoeren.

Mocht de kortingscode niet werken, neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder om uit te zoeken waarom de kortingscode niet werkt.

VERZENDEN & BEZORGEN

Moet u verzendkosten betalen?

Ja, de verzendkosten bedragen voor pakketpost €6,05 binnen Nederland, €9,00 binnen België en €9,25 binnen Duitsland. Vanaf €50,-, brengen wij geen verzendkosten in rekening (alleen binnen Nederland).

U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling op te halen op ons vestigingsadres of op één van onze markten. U hoeft dan geen verzendkosten te betalen. Wij zullen contact met u opnemen wanneer u uw bestelling op ons vestigingsadres komt ophalen.

Hoe lang duurt het voordat u uw pakket ontvangt?

Nadat wij uw bestelling en betaling hebben ontvangen wordt deze zo snel mogelijk verwerkt. Indien het artikel voorradig is, ontvangt u uw bestelling meestal binnen 1-2 werkdagen. Tijdens weekenden en feestdagen is de levertijd iets langer. Is het artikel niet voorradig, dan wordt het artikel als het weer voorradig is direct verstuurd binnen 30 dagen. U ontvangt van ons een mail als een artikel niet voorradig is. Indien de termijn van 30 dagen wordt overschreden, dan mag u uw bestelling kosteloos annuleren en krijgt u het betaalde bedrag teruggestort op uw rekening.

Hoe kunt u uw pakket volgen?

Na de eerste mail die u van ons krijgt, die uw bestelling bevestigd, ontvangt u een tweede mail op het moment dat uw pakket verzonden is. In deze mail staat een track & trace code, waarmee u uw pakket kunt volgen.

In welke landen wordt er bezorgd?

Wij leveren alleen in Nederland, België en Duitsland.

Via welke transport provider wordt uw pakket verzonden?

Wij versturen onze artikelen via MyParcel.

RETOURNEREN & RUILEN

Hoe retourneert u een artikel?

Om een artikel te retourneren volgt u gemakkelijk de volgende stappen:

  1. Plaats het artikel in de originele verpakking in het pakket.
  2. Doe een kopie van de factuur erbij.
  3. Frankeer het afgesloten pakket.
  4. Geef het pakket af bij het dichtstbijzijnde PostNL punt.

Let erop dat u ons de artikelen in dezelfde toestand retourneert waarin u ze ook van ons heeft ontvangen!

Het adres waar de retourzending naar moet worden verstuurd is:

Klimmenderstraat 45

6343AA Klimmen

U mag gebruik maken van het onderstaande formulier voor herroeping.

HERROEPINGSFORMULIER

(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

Aan: V.O.F. Peerboom & J. Ramaekers

Klimmenderstraat 45

6343AA Klimmen

E-mail: info@solanemode.nl

Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede, dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*):

Besteld op/ontvangen op (*):

Naam consumenten(en):

Adres consument(en):

Handtekening consument(en): (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

Het is ook mogelijk om artikelen te retourneren op ons vestigingsadres of op één van onze markten. Neem de factuur van uw aankoop mee.

Neem voorafgaand contact met ons op wanneer u uw artikel komt retourneren op ons vestigingsadres.

Hoe lang heeft u om een artikel te retourneren?

Na ontvangst van uw pakket heeft u 14 dagen de tijd om artikelen te retourneren.

Is retourneren gratis?

Solane Mode neemt alleen de verzendkosten op zich wanneer u een verkeerd of beschadigd artikel heeft ontvangen. Neem dan contact met ons op, zodat wij snel kunnen controleren wat er mis is gegaan. Wij sturen u een retoursticker toe en zorgen ervoor dat u het juiste/nieuwe artikel zo snel mogelijk ontvangt.

Ontvangt u een bevestiging van uw retourzending?

U ontvangt van ons een bevestigingsmail nadat wij uw retourzending hebben ontvangen.

Wanneer en hoe ontvangt u uw geld terug?

Zodra de retourzending bij ons is aangekomen en gecontroleerd, wordt het bedrag binnen 14 dagen overgemaakt op uw rekening. Dit gaat via de betaalwijze die u geselecteerd heeft tijdens het bestellen.

Is het mogelijk een geretourneerd artikel te ruilen?

Ja, het is mogelijk om een geretourneerd artikel te ruilen. Neem eerst contact met ons op en retourneer daarna uw item. Zodra het geretourneerde artikel bij ons is aangekomen en gecontroleerd, wordt het vervangende artikel gratis weer naar u verzonden.

Het is ook mogelijk om artikelen te ruilen op ons vestigingsadres of op één van onze markten. Neem de factuur van uw aankoop mee.

Neem voorafgaand contact met ons op wanneer u uw artikel komt ruilen op ons vestigingsadres.

Zijn er artikelen die u niet kunt retourneren?

Onze beenmode (sokken, panty’s en maillots) kunt u na het openen van de verpakking niet meer retourneren vanwege de hygiëne. 

U heeft een klacht over een artikel, wat nu?

Mocht u een klacht hebben over een artikel, neem dan contact met ons. We gaan meteen op zoek naar een oplossing.