Nieuw, voordeelbundels!

  • Voor 17:00u besteld = vandaag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €50
  • Ruim assortiment
  • Messcherpe prijzen
  • Lokale winkel

Hoi! Met welke vraag kan Solane Mode je helpen?

BETALEN

Welke betaalmetodes kan ik gebruiken?

Bij Solane Mode kan je betalen met:

  • iDEAL
  • Paypal
  • Creditcard: Visa & Mastercard
  • ING HomePay
  • Bancontact
  • Sofort Banking

Hoe wordt de veiligheid van mijn betaling gegarandeerd?

De server waar onze webshop is gehost, maakt gebruik van SSL-codering. Dankzij deze beveiligingssoftware zijn je gegevens altijd veilig.

Hoe en wanneer ontvang ik mijn factuur?

Je ontvangt per e-mail een factuur direct nadat je bestelling is verzonden.

GIFTCARDS & KORTINGSCODES

Hoe kan ik mijn giftcard/kortingscode inwisselen?

Op je giftcard staat een kortingscode die je kunt gebruiken bij je bestelling. Je kunt jouw kortingscode invoeren als je je artikelen in de winkelmand hebt geplaatst. Als je klikt op “doorgaan naar afrekenen” kun je de kortingscode niet meer invoeren.

Mocht de kortingscode niet werken, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder om uit te zoeken waarom de kortingscode niet werkt.

VERZENDEN & BEZORGEN

Moet ik verzendkosten betalen?

Ja, de verzendkosten bedragen voor pakketpost €6,05 binnen Nederland, €9,00 binnen België en €9,25 binnen Duitsland. Vanaf €50,-, brengen wij geen verzendkosten in rekening (alleen binnen Nederland).

Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling op te halen op ons vestigingsadres of op één van onze markten. Je hoeft dan geen verzendkosten te betalen. Wij zullen contact met je opnemen wanneer je je bestelling op ons vestigingsadres komt ophalen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket ontvang?

Nadat wij je bestelling en betaling hebben ontvangen wordt deze zo snel mogelijk verwerkt. Indien het artikel voorradig is, ontvang je je bestelling meestal binnen 1-2 werkdagen. Tijdens weekenden en feestdagen is de levertijd iets langer. Is het artikel niet voorradig, dan wordt het artikel als het weer voorradig is direct verstuurd binnen 30 dagen. Je ontvangt van ons een mail als een artikel niet voorradig is. Indien de termijn van 30 dagen wordt overschreden, dan mag je je bestelling kosteloos annuleren en krijg je het betaalde bedrag teruggestort op je rekening.

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Na de eerste mail die je van ons krijgt, die je bestelling bevestigd, ontvang je een tweede mail op het moment dat je pakket verzonden is. In deze mail staat een track & trace code, waarmee je je pakket kan volgen.

In welke landen wordt er bezorgd?

Wij leveren alleen in Nederland, België en Duitsland.

Via welke transport provider wordt mijn pakket verzonden?

Wij versturen onze artikelen via MyParcel.

RETOURNEREN & RUILEN

Hoe retourneer ik een artikel?

Om een artikel te retourneren volg je gemakkelijk de volgende stappen:

  1. Plaats het artikel in de originele verpakking in het pakket.
  2. Doe een kopie van de factuur erbij.
  3. Frankeer het afgesloten pakket.
  4. Geef het pakket af bij het dichtstbijzijnde PostNL punt.

Let erop dat je ons de artikelen in dezelfde toestand retourneert waarin je ze ook van ons hebt ontvangen!

Het adres waar de retourzending naar moet worden verstuurd is:

Klimmenderstraat 45

6343AA Klimmen

Je mag gebruik maken van het onderstaande formulier voor herroeping.

HERROEPINGSFORMULIER

(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

Aan: V.O.F. Peerboom & J. Ramaekers

Klimmenderstraat 45

6343AA Klimmen

E-mail: info@solanemode.nl

Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede, dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*):

Besteld op/ontvangen op (*):

Naam consumenten(en):

Adres consument(en):

Handtekening consument(en): (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

Het is ook mogelijk om artikelen te retourneren op ons vestigingsadres of op één van onze markten. Neem de factuur van je aankoop mee.

Neem voorafgaand contact met ons op wanneer je je artikel komt retourneren op ons vestigingsadres.

Hoe lang heb ik om een artikel te retourneren?

Na ontvangst van je pakket heb je 14 dagen de tijd om artikelen te retourneren.

Is retourneren gratis?

Solane Mode neemt alleen de verzendkosten op zich wanneer je een verkeerd of beschadigd artikel hebt ontvangen. Neem dan contact met ons op, zodat wij snel kunnen controleren wat er mis is gegaan. Wij sturen je een retoursticker toe en zorgen ervoor dat je het juiste/nieuwe artikel zo snel mogelijk ontvangt.

Ontvang ik een bevestiging van mijn retourzending?

Je ontvangt van ons een bevestigingsmail nadat wij je retourzending hebben ontvangen.

Wanneer en hoe ontvang ik mijn geld terug?

Zodra de retourzending bij ons is aangekomen en gecontroleerd, wordt het bedrag binnen 14 dagen overgemaakt op je rekening. Dit gaat via de betaalwijze die je geselecteerd hebt tijdens het bestellen.

Is het mogelijk een geretourneerd artikel te ruilen?

Ja, het is mogelijk om een geretourneerd artikel te ruilen. Neem eerst contact met ons op en retourneer daarna je item. Zodra het geretourneerde artikel bij ons is aangekomen en gecontroleerd, wordt het vervangende artikel gratis weer naar jouw verzonden.

Het is ook mogelijk om artikelen te ruilen op ons vestigingsadres of op één van onze markten. Neem de factuur van je aankoop mee.

Neem voorafgaand contact met ons op wanneer je je artikel komt ruilen op ons vestigingsadres. 

Ik heb een klacht over een artikel, wat nu?

Mocht je een klacht hebben over een artikel, neem dan contact met ons. We gaan meteen op zoek naar een oplossing.